Bieszczadzki wypad ŚDS oraz DPS

post z dnia Posted in DPS, ŚDS

W dniach 9-10.06.2016 wybraliśmy się w Bieszczady. Pierwszego dnia wycieczki płynęliśmy statkiem po „Morzu” Solińskim. Gdzie mogliśmy podziwiać piękno przyrody. Nie zabrakło też czasu na kupno pamiątek. Późnym popołudniem dotarliśmy na nocleg. Spaliśmy w przepięknym ośrodku prowadzonym przez Caritas Archidiecezji Rzeszowskiej w Myczkowcach. Po kolacji wybraliśmy się na wieczorny spacer po ośrodku oraz po okolicy. Oglądaliśmy zwierzyniec gdzie były lamy, kozy, daniele, jelenie. Drugiego dnia po śniadaniu zwiedziliśmy Ogród Biblijny który również znajduje się na terenie ośrodka. Coś pięknego. Czas niestety nam uciekał i musieliśmy opuścić ośrodek. Ponieważ czekał na nas już kolejny punkt naszej wycieczki- Sanok. Tam zwiedzaliśmy Muzeum Budownictwa Ludowego- skansen. Pan Przewodnik opowiadał i oprowadzał nas po tak imponującym obiekcie. Na sam koniec wyprawy był czas aby kupić pamiątki. W dobrych nastrojach wróciliśmy do naszych domów.DSC_0146-min DSC_0128 — kopia-min DSC_0122-min DSC_0121-min DSC_0105-min